Ikväll när jag höll på här hemma kom ja över några gamla mys byxor som jag hade förra året. Är när ja ser dem och sen håller dom framför mig som jag verkligen inser hur stor jag var och vilken resa jag har gjort hittills. 
 
 
Då hade jag strl XL och nu har jag M på dem flesta byxorna. Vet att dom gamla inte satt löst då heller. Så ja jag var big.
Vet att ja sagt de många gånger tidigare men jag är så stolt över den resan jag har gjort och gör idag. Ska bli kul och se hur nästa årets resa kommer se ut och när jag nått mitt första mål.
 
 
DÅ OCH NU
 
Saken är att allt är möjligt bara man har rättan viljan och tror på sig själv. Självklart har jag haft många svackor där min tro på mig har sjunkit. Där ja trott att inget händer och där hjärnspökerna nästan vunnit. 
Men jag har alltid samlat mig och fortsatt fokusera på målet. 
 
Inget kommer gratis och jag har fått lägga ner många timmar på gymmet men även många tårar och ätit många tallrikar äckelgröt. Men vet ni vad, de har varit värt de. 
 
För det är inte bara mitt yttre som har ändras men även mitt inre.  Självklart kan ja tycka mindre om min kropp vissa dagar men för de mesta gillar jag de jag ser u spegeln. Att älska och acceptera sig själv och sin egna kropp är en stor steg. Att känna sig stolt över sig själv och försöka varje dag vara den bästa versionen av du. För i slut ändan så är de bara du själv som kan vinna över dina egna demoner och bara du som kan göra en förändring. Ingen annan, förutom att vara ett stöd för dig.
 
 
Jag vet vars jag vill och vad mina drömmar är. Jag ska ta mig dit på ett eller annat sätt. Min största styrka finns i mig själv men min största stöttepelare i livet är min älskling. Och ingen annan än jag kan vara gladare eller stoltare att ha en så underbar och fin person vid min sida.  ❤
 
Varför valde du att träna och har du ett mål, en dröm?
 
Puss Ninnie 💋
bilder, body, hälsa,

Kommentera

Publiceras ej