Idag körde jag axlar på gymmet. Gick ok men de va tyngre än vanligt. Min energi och ork finns inte riktigt där nu, men det är bara bita ihop för de kommer bli bättre. Är sånna här gånger jag är så glad över att jag har den bästa och finaste personen vid min sida som pushar mig och samtidigt är ett stort stöd. Therje kan få mig att tänka om och ge de där lite extra fastän hjärnan skriker "STOOOPP"
Bättre person att ha i sitt liv kan man inte ha.
 Därför jag älskar han så mycket ❤️ 
Så tack så mycket älskling för att du finns i mitt liv. ❤️

Idag bestämde vi oss för att fokusera mer på baksida axlar för de behöver få mer volym och de behövs nuuuu. 


Men ja vet att med hårt jobb så går de. Kommer aldrig sluta tro på mig själv och mina mål. Kommer kämpa in i de sista för ja SKA stå på scen. 💪 

Puss och Kram Ninnie❤️


axlar, debut, scen,

Kommentera

Publiceras ej