Har nyss kommit hem från dagens ryggpass Blev lite senare än vad jag hade tänkt,  men jag gav Puppy mat och sen gick vi en lång promenad innan jag bytte om. 
Jag fick till en riktigt bra pass
fastän ja va trött när jag kom dit. 

Blev att börja med latsdrag och idag slog jag till med 5:or på 60 kg.

Här får ni en liten video från ett tidigare pass på 30 kg. Börja köra med de som uppvärmning idag.  


En annan övning som är grymt skön att köra denna. När jag kör har jag 30 kg på varje sida. (Film från tidigare pass)


Eftersom de var så mycke folk på gymmet idag blev de inge kronlyft. Så jag körde en annan variant av rodd övning. Riktigt skön och ja har lagt till att använda handtagen i ovanstående film som typ dragremmar. Tar mycket bättre. 
I filmen använder ja mig inte av dem.


Dålig vinkel men så är de om man måste filma själv.
Är de mycket folk så måste man ibland ändra lite och göra i annan ordning. Som idag, men de går de med.

Vilken är eran favorit muskelgrupp och övning? Alltid kul och få lite nya tips. 

Ha en underbar kväll.

Puss Ninnie ❤

4 kommentarer

Anonym

15 Dec 2014 20:59

Rygg!

sanna hyvärinen

16 Dec 2014 10:19

Hej, jag ville bara kika in och tipsa om en tävling jag har på bloggen! Jag lottar ut ett presentkort på 1000 kronor hos Klockkungen, där det finns klockor som tex Michael Kors, Marc By Marc Jacobs, Daniel Wellington och Fossil! http://fashionjoint.se/2014/december/vinn-1000-kronor-hos-klockkungarna.html#comment Hoppas du får en fin dag!

linda

16 Dec 2014 17:57

grym du är!

Svar:
Ninnie

Amelie och Viktoria

17 Dec 2014 00:27

Superinspirerande blogg!!
Besök gärna vår studybuddys.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej