Årets första inlägg men dock inte den sista för detta år. 

Men nästan en vecka med mina barn så är mamma hjärtat uppladdad och energin på topp. 

Idag börjar jag tömningsdag 1 av 2 och sen blir de att köra på hårt med min diet. 
Har verkligen längtat efter denna dag. 
Få börja om med rutiner och dieta. Börja köra hårt på gymmet och se hur kroppen tar form och ändras.  Hur muskler och linjer bildas, hur kroppen reagerar på diet. Allt de där är så grymt spännande och följa.
Startar min diet på en vikt på 74,9 kg. Är grymt förvånad eftersom kosten inte alls varit bra nu under nov/dec månad. Trodde lätt på ytterligare 5-6 kg så blev glatt överraskad. Mitt slutmål inför tävling är 56 kg så de kommer bli mycke slit och jobb. Men ja ska fan klara de.

Såhär kommer mina två tömningsdagar se ut nu. Blir en kick start.


Frukost: 30 gr havregryn + 1 proteinshake
Mellanmål: 6 äggvitor 
Lunch: 200gr torsk + 30gr ris + grönsaker
Mellanmål: 1 kvarg
Middag: 200gr torsk + 30gr ris + grönsaker 
Kvällsmål: 2 ägg

8 omega-3 tabletter fördelat under dagen!

Snart intag nr 2 😊 

Börjar även om och jobba ikväll efter 9 dagars ledighet. Längtar tillbaka till jobbet igen.
 
2015 kommer bli ett underbart år på många sätt och vis. Detta är mitt år.  

God fortsättning på de nya året ❤

Puss Ninnie 💋 

 

Kommentera

Publiceras ej