Har kommit i en svacka, en djup svacka. Kroppen har inte riktigt velat vara med även knoppen har tappat fokus. 

Men nu har ja haft 1,5 v vila från träningen och känner att orken och framför allt lusten har börja komma mer och mer. 
Försöker att motivera mig sj hela tiden och när man känner att man är på väg tillbaka kommer de nå som får en att tappa fotfästet lite granna igen. Men jag kan inte knäckas, jag tillåtet INGEN knäcka mig. 

Vet att ja måste sätta mig ner och fundera lite på saker och ting. Hur jag vill ha det och speciellt vilka jag vill ha i min omgivning som ger mig den positiva och glada energin som jag vill ha och behöver. 

Jag har inte uppgett mina drömmar, bara lite längre tid och komma dit än tänkt. Men så kan de vara. Är inte ett nederlag för de. Bara bita ihop och fortsätt kämpa och tro på sig själv. Fastän alla andra inte gör det. 

Nu gläds ja över att vi haft massa sol och värme ☺️ 


Livet går vidare och jag ska visa alla där ute att jag kan inte knäckas fastän ja haft en dipp. Vet att jag kan. 

Puss och Kram Ninnie ❤️

2 kommentarer

Anonym

14 Jul 2014 17:48

Heja heja!!!

Anonym

15 Jul 2014 11:50

Hej Ninnie:-) Är grymt imponerad av det du åstadkommit & blir inspirerad! Vissa människor njuter av att se folk misslyckas. .. men jag tror inte d människorna läser din blogg, är gode säker.på att dom.kommer bli besvikna isf:-) För du kommer lyckas, de har du ju redan gjort! Stå på dig! Och fortsätt som du gjort...ett uppehåll på 1,5 v i denna värme är fullt naturligt:-) kram Stina

Kommentera

Publiceras ej