Oj oj nu har vi nått slutet av #lifestylebymrr. Måste säga att de varit min bästa tid någonsin (förutom barnens födelse så klart) Har lärt mig så sjukt mycket om mig själv och min kropp. Har alltid tyckt om träning men resan som jag gjort nu har fått mig att verkligen älska de. Så pass mycket att jag tänker ställa mig på scen nästa år. Ska bli så sjukt kul och jag längtar massor.
Men jag måste få tacka person bakom detta och de är Christoffer Lagerskog @mrrofficial på Instagram. Han har verkligen spridit budskapet med #minresaräknas och betydelsen av det. Att vi alla vare sig vi är unga, gamla, , män eller kvinnor göra våra egna resor inom träning och hälsa och att vi ska vara nöjda med de vi uppnår. Ingens resa är den andre lik men vi gör dom av olika anledningar.
Sen att vi i #mrrfamiljen inte är ett jag utan vi där vi pushar och stöttar varandra. Och är det viktigaste tycker jag.
Har hittat så många fina människor via #minresaräknas som motiverar och inspirerar mig att nå mina mål.

På 10 veckor har de hänt massor med min kropp. Har inte gått ner massor i vikt men ja känner att ja blivit fastare och starkaste i kroppen. Känns så himla skönt.



siffrorna inom parentes är måtten från när ja började.




Lärt mig att man inte ska stirra sig blind på vågen utan se framstegen på måttbandet. Sen är de ju en riktig push att jämföra gamla med nya bilder så man får se framstegen. Lätt att bli hemma blind.

Är fredag den trettonde men ja känner bara att inget kan få mig på dåligt humör :) Firade detta med att ge axlarna en riktig omgång på gymmet. Gick as bra.

Ha alla en underbar lucia och helg.

Puss och kram Ninnie

2 kommentarer

Therese Samuelsson

30 Dec 2013 10:09

Du är grym människa!!! Önskar jag hade kunskapen som du! Du har inte lust att ge mig några tips? ;)

Svar: Oj ja absolut, maila gärna mig så ska jag göra mitt bästa :)
Ninnie

c.l

14 Jan 2014 08:04

Du har utvecklats väldigt mkt under kort tid, har du tränat både cardio och styrke under mmr tiden? Grymt jobb! Kram

Svar: Tack så mycket :)
Ninnie

Kommentera

Publiceras ej