Att blicka framåt och se sitt mål tycker jag är jätteviktigt. Att man inte tappar fokus på sina drömmar.
Jag vet mitt mål och kommer göra allt för att nå de. 

Nu är jag på diet dag nr 5 och de går riktigt bra. Har tappat hittills 2,5 kg mestadels vätska då men alltid något.

Tidigare i veckan hade jag två tömningsdagar men nu är upplägget att mån-ons så äter jag fem mål och tors-sönd äter jag sex. Äter även mer till lunch den dagen jag äter 6 dagar för att de är tänkt att jag ska få in de tyngre muskelgrupperna som rygg och ben. 

Varje måndag kommer jag väga mig och uppdatera min coach om vikten. 

Kan säga såhär att jag är så grymt taggad för detta. Ska bli hur spännande som helst och se hur ens kropp kommer förändras under denna tid ända tills LP.


Jag vet va jag vill och jag ska nå de. På ett eller annat sätt.

Puss Ninnie 💋 

Kommentera

Publiceras ej