Hello.

Än en gång säger jag detta. Var ett tag sen jag skrev. Men min motivation till skrivandet har varit lika med noll. Men nu är jag tillbaka. Både skrivandet och mitt fulla fokus på mitt mål.

I måndags började jag och älsklingen på våra dieter. Träningen går grymt bra nu. Det enda som inte är så ok är mitt knä. Knäböj funkar inte längre. Så irriterande 😠 men då blir det att fokusera på rumpa och baksida lår. 

Till helgen är de Fitness Festivalen i Göteborg. Jag och Therje ska dit under helgen. Ska bli så kul och få lite erfarenhet till jag kommer stå där nästa år. 
Ska även hjälpa min sponsor  www.myway2fitness.se så de kommer bli super. 

Så vilka ska dit i helgen? 

Ska bli mysigt och få fara iväg med älsklingen en helg och göra något som är bådas stora intresse.

Avslutar med lite #tb hänt endel sen jag börja och inte minst de sista året.



Jag i år och jag 2011 

Kan säga att jag är en så mycket lyckligare tjej nu är de gamla kortet. Mycket är oxå tack varje Therje. Han har förgyllt mitt liv så mycket och de bästa som hänt mig. ❤ 

Ha en underbar onsdag 

Kommentera

Publiceras ej