Hej å hopp på er.

Ser att det är ca precis en mån sen ja skrev sist. Lite stlrande att inläggen kommer så långt mellan varandra men den enkla förklaeingen är att ja bytt mob och kommer inte in på blogg.se via den. så då får ja kompmicera till det och skriva här pä den gamla.

Så mina vänner va har hänt sen sist? Oj de är endel.

Träningen går superbra, har nu haft Anna i en månad och siffrora går ått rätt håll. Träningsschemat går bra och funkar superbra med liite ändringar nu pga mina axlar som ej är 100% så hoppas de blir bättre fort nu.
Kosten funkar mycket bättre än innan. Mycket tack vare att Anna ger min fkera alternativ till mål som jag kan äta. Har tappat ca 4 kg sen start. Helt acceptabelt.

Slängde ihop ett kollage på mig och skillnaden som blivit sen sommaren -11.



Bilden till vänster är när jag vägde 92 kg nästan. Var när vi hade dop för Mario. Den högra är från nu när vikten ligger på 75 kg. Sakta men säkert har det gått men åt rätt håll.

Älskar verkligen och se hur min kropp reagerar på kost och träningen. Även vilka förändringar de kan bli på bara några månader.
Som t.ex den här bilden


Här är de bara två månader mellan bilderna och de har hänt massor på dessa två mån. Blir verkligen en boozt och en motivation för sig själv att bara kämpa ännu hårdare mot sitt mål.

För jag SKA stå på scen i dec, de finns inget annat alternativ. Har nu de sista veckorna varit tävlingar runt om i Sverige och man har sett massor av bilder på IG på tjejer och killar som tävlat. Gissa om suget har blivit mer då. Föööörmodligen, vilm tävla nuu.

Suttit och kollat på skor och bikinis och de där är en djungel.


Men jag har nog bestämt iaf vilken färg jag ska ha på bikinin.
Även kollat lite runt med smink och hår. Kommer bli så grymy kul detta.

Förresten säger det igen. Enklaste om ni vill se hur de går med min form är att följa mig på Instagram @ninnie1981där kommer de upp bilder dagligen.

Ha en underbar dag och va rädd om varandra.

Puss och Kram

Kommentera

Publiceras ej