Shit vilken träningsvärk jag har i HELA kroppen. Passet med min coach i måndag tog grymt bra och mina stackars axlar är helt slut än. 
Mina ben är mos sen gårdagens benpass och ryggen fick sig en genomgång idag. Nu skulle ja haft min personliga massör här (läs Therje) ☺️ 
Men de vart ett skönt pass idag och fastän kroppen skrek av träningsvärk så kan ja inte sluta älska köra rygg.


Lite bredd har man byggt men mer måste de bli och fluff måste bort. 

Måste bara berätta att idag lyxade ja till min diet och åt detta 

Fasiken va gott de va :) 
Har kommit fram till att ja mår bäst av att äta fisk och skaldjur. Magen blir mer i harmoni då. 

Nu sussa ett axelpass väntas i morgon och intervallträning.

Puss och Kram Ninnie❤️

kläder, rygg, räkor, tights, träning,

1 kommentarer

Therje

26 Jun 2014 06:26

Ja det e ju bäst du kommer så ska jag fixa massagen 😉

Svar: Hihi aaa kan vet ju att dina händer kan göra underverk gubben ☺️😘
Ninnie

Kommentera

Publiceras ej