Midsommar dagen har gått i myshetens tecken. 
Blev endel mys på morgonen innan smågrabbarna for till sin pappa. 
Då passade ja på att dra ett bröst och biceps pass på gymmet medans Melwin och T mös framför filmen Dumma mig 2.
 
Idag fick ja till ett grymt pump. Så jäkla härlig de är när man har den känslan 
 
 
Mina veins bara ploppa fram ..älskar att se de. På nått konstigt sätt känner man sig starkare. 
 
Men sen tror ja extra pumpet kom pga mina nya å gryyyyyymt sköna Sculls tights från www.myway2fitness.se
 
Har ni inte varit in där kan ja varmt rekommendera dessa tights. Dom är såå snygga, sköna å fasiken dom bästa tightsen ja haft. Har 7 st par i min ägo å mer lär de bli 
 
 
Dessa kommer att gå beställa i shoppen inom en snar framtid. Tills vidare om ni vill ha ett par NUU, så får ni maila [email protected] 
Dom finns med rosa, turkos, gul och svart bälten 
 
 
U will loooove them 
 
Efter gymmet for jag, T och Melwin till Pite havsbad och badade på tropikbadet i några timmar. Va flera år sen ja va där sist. Riktigt trevligt. 
 
Sen blev de mysmiddag på Challange i Pite för att fira T. Fyller år till veckan men då kan vi inte fira han så de blev ikväll ist . 
 

 
Underbart att ha dom bästa i sitt liv runt en, dock saknades dom två mina prinsarna. 
 
Ha en fortsatt trevlig helg alla 
 
Puss och Kram Ninnie ❤️
bad, kärlek, mat, träning,

Kommentera

Publiceras ej