Nu tänker jag än en gång tipsa om världens bästa sida med dom snyggaste tightsen på marknaden. Sköna och grymt snygg design i massor av härliga färger. 
www.myway2fitness.se har som policy att ha den bästa servicen och ha en bra kundrelationer.
Jag har alltid varit supernöjd med deras service och snabba leverans. 
 
 
Nu har de fått in massor av nya och härliga sommarnyheter
 
 
Älskar alla mina tights :) 
De har även grymt snygga Earn Your Body hoodies i rosa och vit/grå. Armband med olika texter och nyckelringar Finns också att beställa.
 
 
Än sålänge har jag 7 par i min ägo å mer kommer de bli...haha 
 
 
 
Så kika in på sidan och kolla bland allt som finns där. 
 
Puss och Kram Ninnie❤️

1 kommentarer

Madde

27 Jun 2014 14:57

Hur är dom i storleken? :)

Svar: Tycker dom är normala i strl. Hade L först men har M nu och dom är inte så låga i midjan heller Madelen.
Ninnie

Kommentera

Publiceras ej