Nämen hej på er :) 

Nu var de väääldigt länge sen men de beror på att ja totalt glömde bort min inloggning här. Försökte logga in med en annan mailadress som jag hade på förra bloggen. 

Så, va har hänt? Grymt mycke faktiskt. Vet inte riktigt vars jag ska börja. 

Men vi börjar med träningen. 

Har haft min coach Anna nu sen nån mån tillbaka och jag är verkligen hur nöjd som helst. Hon verkligen hjälper mig och ändrar mina schema när de behövs. Som kosten nu tillexempel när vikten inte velat va med. Har legat på en torskdiet nu å de har gett positiv respons på mig kropp. Är väl inte de godaste men bara bita ihop och äta. Självaste träningen går super, känner att ja blivit starkare å mer tight i kroppen. Älskar å se hur ens kropp utvecklas ☺️ 

Nu lite fotbomb 





2014 vs 2011



Har en bit kvar men ja ska göra min debut i Bodyfitness i nov och jag har den bästa vid min sida nu som stöttar till 100%. De bästa är att han vet vad jag går igenom eftersom han själv har gjort samma resa som jag gör nu. 

Japp, jag har en ny kärlek i mitt liv som jag älskar så innerligt ❤️ 


Du är mitt allt, mitt liv ❤️ 

Nu när jag äntligen har kommit in i bloggen och kommer ihåg inloggningen så lovar jag att uppdatera bättre ☺️

Syns snart igen och ha en underbar helg alla 

Puss och Kram Ninnie ❤️
 

 
bilder, kärlek, träning,

Kommentera

Publiceras ej