Idag är de #tbf 
Känner att de behövs nu när kroppen inte riktigt är med mig. 
Då kan de vara bra och kolla på bilder och verkligen vilken jäkla resa man har gjort. 


Aug -11⬅️➡️ Juni -14

Att man gått från att väga va 92 kg till va 72 kg på tre år är en resa jag är stolt över. 
Men nu är de ju inte så att jag hela tiden gått ner. Redan första året droppade ja runt 18 kg men inte pågrund av bra kost och träning. Började min resa med att köra på pulverdiet som många andra. Tyckte de va super effektivt och äta 3 påsar per dag. Självklart gick man ner fort men hade då ingen muskelmassa. Va trodde ni hände sen när man började äta igen?? Japp då började kilorna öka igen. 
Så i okt så var man där igen fast denna gång 86 kg tung. 



Okt -13




Var då jag hoppade på LifsstylebyMRR och körde på som bara den i 10 veckor. 

Min kärlek till gymträning och kost kom då. Och efter de har ja fortsatt träna hårt och ätit rätt. Så nu ligger man på ca 72 kg och har mer muskler än någonsin :) 

Så de finns inga genvägar till en vältränad kropp förutom många timmar på gymmet och bra mat. 


Ha en underbar fredag och helg 

Puss och Kram Ninnie❤️
kost, träning, vikt,

4 kommentarer

Anja

04 Jul 2014 16:44

Kommer faktiskt inte ihåg att du har varit så stor, tänkte väl inte på det:) Hejja dig vad du har jobbat hårt, vilken skillnad :) du kommer å fixa dina mål galant... kram :)

Svar: Haha nä inte ja heller, helt sjukt va man kan bli blind. Men ja kommer aldrig gå tillbaka till mitt förra jag. Tack så mycket Anja ☺️
Ninnie

Anonym

09 Jul 2014 23:44

Hej Ninnie!
Vill berömma ditt arbete och engagemang! Vilka fina resultat du fått!👍 Jag undrar vad Lifestyleby MMR är, det du körde i 10 veckor? Har själv börjat min resa mot mina personliga mål men har inte kunnat hitta den extra växel nya resultat kräver! Något tips? Lycka till med din fortsättning!😊
Med vänlig hälsning, Alenka

Svar: Tack så mycket Alenka ☺️
Lifestyleby MRR är att man får ett specifik kost och träningsschema av han som håller i det. Ja va med första omgången å då va de lite annorlunda. Nu är man i lag. Är super kul. Man får massor av motivation och stöd av alla de andra deltagarna plus att man får lära sig samtidigt lite om kost. Tycker att du ska om du inte redan är med går med i gruppen MRR på fb för motivation och få råd å tips.
Hur ser din kost ut nu? Hur ofta äter du?
Ninnie

Anonym

18 Jul 2014 18:22

Hej igen!
Just nu har jag helt kommit ur "äta rätt o bra". Men innan åt jag var 3-4 timma- grönsaker, proteiner och bra kolhydrater. Mitt problem var mitt känsloätande, inga resultat som tog bort all min motivation! Vad är ditt bästa tips inom kost? Hur håller du dig motiverad? Jag har 10-12 kg kvar att träna bort och bygga om min kropp, problemområdet är magen! Man måstenog våga och vara redo att släppa sitt "skydd" som övervikt kan vara ibland och tro på sug själv att man kan! Det saknar jag lite😔
Kram Ninnie

Svar: Ja att våga tro på dig är de viktigaste. Och alla kan komma till sina mål. Tror de viktigaste är när man har endel vikt att tappa att ha delmål. Att du efter typ 5 kg belönar dig sj på något sätt som att köpa den där tröjan eller parfymen eller va de nu kan vara. Men även oxå att acceptera att ens kropp är unik. Min kropp funkar inte samma som dig men de gör inge. Vi ska inte mäta oss med andra eftersom vi alla har olika förutsättningar.
Jag äter 6 mål per dag och jag tycker att bara man håller de och äter så cleant som möjligt kan mycket hända.
Ett stort tips är att skippa väga dig och om du gör de så gör de en gång i mån annars använder du dig av måttbandet. Är då du får de bästa resultaten.
Får du kosten att funka ska du se att de runt magen försvinner oxå eftersom ☺️
Lycka till nu och kämpa vidare. Jag tror på dig, men de viktigaste är att du gör de ☺️
Kram
Ninnie

nina

23 Jul 2014 21:11

hej hittade din blogg just =) vad du är duktig =) såg att du hade varit med i Lifsstyleby mrr jag är med nu i Lifsstylebymrr 3.0

Svar: Hej Nina. Tack så mycket :) jo ja var med i första omgången. Riktigt kul faktiskt. Lycka till nu å kämpa på. Å glöm inte bort att även ha kul :)
Ninnie

Kommentera

Publiceras ej