Känslan man får när man har genomlidit ett tung och svettigt pass på gymmet är obeskrivligt. Har haft två sånna pass i rad och jag känner sån glädje och glöd i kroppen. 




Igår hade jag kunnat träna i evigheter. Blev ordentligt å hårt ryggpass och baksida axlar med Therje. Han kan verkligen pressa mig till max. Så skönt när man känner att de tar på rätt ställen. 



I måndags fick ja till ett riktigt bra benpass. Kan lova att mina glutes och hamstrings fick jobba. Så de känns nu kan jag lova er. Toan är sådär obehagligt långt ner. Grymt jobbig och ont som satan gör de men samtidigt underbart. För de är då man vet att de tagit på rätt ställen. 

I dag väntas ett härligt axelpass och då blir de lite framsida men mest sidorna av axlarna som ska få jobba. Som Therje säger " få en snygg rundning på axlarna, och inte sådär spetsiga" haha
Men fortfarande baksida som ska få jobba mest och sen utsidan. 

Avslutar med en bild där de skiljer två mån mellan korten och de går framåt med axlarna. När man haft en down period är de bra att kunna jämföra och faktiskt se att det går åt rätt håll. Är då man får en extra kick och bara vill fortsätta kämpa å kriga. 


Så fastän man har svackor och som jag hade en träningsfri 1,5 vecka så betyder de inte att man ska slänga in handduken, utan de kan vara bra. En nyladdning. Så våga acceptera att kroppen säger emot och våga ha en time-out för de kan vara de som behövs för att kroppen ska komma tillbaka starkare än innan. 

Puss och Kram Ninnie❤️
axlar, bilder, tankar, träning,

1 kommentarer

Johanna

16 Jul 2014 16:51

Du bara MÅSTE kolla min blogg :D pusss sötnos!

Svar: Haha ok Johanna :)
Ninnie

Kommentera

Publiceras ej