En sak som jag lärt mig under denna tid jag har tränat på en högre nivå är att saker och ting tar tid. Man kan inte få de resultat som man vill utan att kämpa för inget kommer gratis. Ju hårdare man jobbar mot sina mål ju snabbare kommer man dit. 
 
Jag vet att Therje blir irriterad ibland när jag gnäller på mitt fluff. Men de är väl för att jag ser inte samma som han ser. Men jag lär mig varje dag att gilla min kropp mer och mer och försöker se det han ser.
 
 För jag vet att jag har gjort en jäkla resa och att min kropp har ändrats så mycket. 
 

Men vissa dagar är de svårare att inte se sig själv som den överviktiga å knubbiga tjej som man va 2011. 
Men de är väl lite sviter än från den tid jag var sjuk och hade bulimi. 
En sak vet jag då till 100%, jag kommer ALDRIG hamna där igen när jag var slav under maten och vågen. När jag hatade mig själv och min kropp så mycket att jag kunde gå utan mat flera dar till att jag andra dagar kunde vräka i mig allt som jag såg och sen fick sån ångest att ja spendera en bra tid efter på toan. 
 
Jag vet att jag troligtvis kommer få leva med de men nu har jag hittat en bra balans som funkar för mig och jag kan än en gång känna glädjen och längtan efter att äta och utan att ha den hemska ångesten sen. 
 
Rom byggdes inte över en dag och de gör inte en vältränad kropp heller. Men jag är på god väg och de bästa av allt. Jag bygger den på ett bra och sunt sätt. Med rätt mat och mycke träning. 
 
 
Love your body and love your self. Be the best version of you and u will reach your goals and dreams  
 
Puss och Kram Ninnie❤️
bild, hälsa, träning,

1 kommentarer

Anonym

01 Jul 2014 20:18

Bara kämpa baby ;) Du e på rätt väg och det kommer bli bra i slutändan! Jag e stolt över dej❤️

Svar: Du är för underbar ❤️ så glad att jag har dig vid min sida. 😘
Ninnie

Kommentera

Publiceras ej