Snart är 2014 slut och 2015 kommer i väldans fart. 
Snart kommer även landet alla gym bli fullsatta med människor som har gett sitt nyårslöfte om att 2015 kommer bli de året då träning och bra kost startar. 
Men redan i mars april så har dessa gym blivit massor glesare pga många inte kan hålla sina löften. 

Jag kommer inte avge nått nyårslöfte utan köra på som vanligt. 
Fast nu blir de att trappa upp en växel och gå tillbaka till rutiner med kost och träning. 
Blir även att börja på diet nu den 5:e och rikta in sig på nästa års slutmål. Lucia Pokalen i nov/dec. 
Då kommer min största prövning att lägga sig på ett slutmålvikt på 56 kg. Min lägsta vikt på många många år. Kommer bli tufft men jag ska fan klara de. 
Finns inga ursäkter eller genvägar. Bara bita ihop och koppla in vinnarskallen. 

Jag har bestämt mig för att klara det denna gång. Jag MÅSTE de annars kommer jag bli så jäkla besviken på mig själv. 

Vägen är lång men så värt de när man till slut står där på scen och kan vara stolt över sig själv och vad man lyckats åstadkommit.

Än sålänge så är jag inte borträknad. 
Min kropp ska formas.

2014 var en mjukstart men 2015 ska jag kämpa in i de sista och skina som en diamant inifrån och ut. 


God slut på de gamla året och god fortsättning på de nya.

Puss Ninnie 💋 

1 kommentarer

Amanda Jona [SPONTAN]

30 Dec 2014 13:19

Lycka till med ditt mål! :)

Svar: Tack så mycket Amanda 😊
Ninnie

Kommentera

Publiceras ej