Shit va sämst ha känner mig. Var flera månader sen ja uppdatera om mitt liv. Hänt en hel del sen sist. Får vi se...vars ska vi börja???

1. Bytt PT nu och jag har Anna Ståhlnacke istället för Joseph Tekie å de med anledning att hon äger Gymmet i Luleå som jag tränar på. Lättare om de skulle vara några funderingar eller frågor. Men även om ja behöver visas gällande någon övning. varit nöjd med Joseph så de är inget sånt. Bara enklare med en PT i närheten.

2. Siktar på att vara i tävlings form till dec å då får vi se om de blir att ställa upp i DC eller Lucia Pokalen.

3. Jobbar i Luleå nu på Sunderbyn Sjukhus.

Jag verkligen älskar att träna å pumpa ut varenda muskel i kroppen och sen se framstegen man gör.

Lite fotobomb







Sen måste ja bara få tipsa om en sida som har så grymt snygga kläder å tightsen är så himla sköna. Det är www.myway2fitness.se Idag fyllde de på med ännu mer snygga modeller. Så passa på



Nu är de lördagsmys som gäller å snart är de Gladiatorerna som ska kollas med kidsen.

Ha en underbar lördag

Puss å kram

Kommentera

Publiceras ej